Glsm-253 Fazla sütüm olmadığı için bebeğim çok az kilo alıyor yine de emzirmeyi bırakmak istemiyorum. Anne sütüne ek mama veren anneler var mı ? Hangi marka mama kullanıyorsunuz ?
Omero21 Glsm-253 evolvia kullanmıştım hastanede hemşireler onu vermiş onunla devam ettim bebeğimde sevdi güzelde kilo almıştı
Glsm-253 Durukusunannesii hipp 1 numara ilk doğum yapınca aldırmışlardı bebeğim 4 aylık kullanabilir miyim
Epifenomen-gkc Glsm-253 bir kutunun tüketim tarihi 3 haftadır canım. Açıldıktan sonra 3 hafta içinde bitmezse kullanımı önerilmez mama bozulur
Csknozge Glsm-253 mamalar acılınca 2-3 hafta kullanılır sonra bozulur eğer açıp kullandıysanız malesef çöpe atmanız gerek kullanmayınız 1 numara mama olur ama bende hipp combiotik kullanıyorum cok memnunum aptamil gaz yapıyor ayrıca kabız cok kötü bi mama bence
Durukusunannesii Glsm-253 tüketim tarihi 3 hftadır eğer süreyi soruyorsanız mama numarasını soruyorsanız 6 aya kadar 1 numara kullanlır
Epifenomen-gkc Glsm-253 benim kızım tam 4 aylık (3ay30 gün) sadece gece emzirirken 90 CC veriyorum. Günde bir kere yani sütüm o zaman yetmiyor. Gün içerisinde sürekli memedeyiz en son akşama kökünü kurutuyor mama veriyorum