Hayrunnisa0402 Merhaba bebeğim için piyanolu oyun halısı almak istiyorum. Sizin kullandığınız ve memnun kaldığınız oyun halıları varsa önerir misiniz?
turunculuanne Hayrunnisa0402 trendyoldan almıştım ben. Oraya bakabilirsiniz, 2,5 aylıkken aldık çok bayılmamıştı ama şimdi 4 aylık oldu yatırınca baya oynuyor seviyor
CanselK Hayrunnisa0402 trendyoldan aldık Küçücük geldi kullanamadık bile, birde halısı çok ince altına battaniye koydum en fazla 1 hafta oynayabildi 120 lira para verdik boş yere
Lacivert21 Hayrunnisa0402 hatta bence piyanosuz olanı almayın bile yoksa çabuk sıkılır.ben markasını hatırlamıyorum ama piyanolu 👍🏻👍🏻
Hayrunnisa0402 turunculuanne link atabilir misiniz trendyol siparişlerim bölümünden bulabilirsiniz aldığınız halıyı 😌
Helen-2021 26262626 bi kez dahi yatmadı bir de halısı falan çok inçeydi isterseniz değişik değişik çıngırak lar falan müzikli aletler falan alabilirsiniz
Mom62636362 Hayrunnisa0402 teyzemiz daha 1 aylıkken almıştı ama o zaman daha anlamıyorlardı, 3-4 aylıkken çok severek oynamaya başladılar, şuan 7 aylığız, sıkıldık biraz 🥱
Mommyishome Hayrunnisa0402 fisher price aldım ben. Kullandık baya bi. Yani hiç bi oyuncak çok çok kullanılmıyor zaten/ şimdi 6.5 aylığız piyanosunu ayırdık. Piyanosuna baya heyecanlanıyo
Deletedmom_50 Hayrunnisa0402 Çook güzel oynadı, oyalandı, dönmeye başladıktan sonra yatmadı tabi biz de oyuncaklarını ve piyanosunu çıkarttık normal oyuncak gibi oynamaya başladı. Piyanosuna hala bayılıyor. Biz çok memnun kaldık bu üründen.
Basulpete https://ty.gl/rgqa46a Ben bunu aldım çok memnunum güzel güzel oynuyor beboşum tavsiye ederim
PortakalliKahve Ben babycimin piyanolu oyun halısı aldım halısı ince biraz ve küçük. Tekrar alacak olsam fisher price ın halısını alırdım aşırı güzel
Gocebe88 Hayrunnisa0402 doğmadan almıştım kendim baya heves ettim çünkü. Mutfakta yemek yaparken ya da biz yemek yerken bizi kurtarmıştı . Biz çok memnun kalmıştık. E bebek mağazasından almıştım.
birboncukannesiiii Hayrunnisa0402 3aylık oldu koydum. 5aylık olcaz arada hala koyuyorum. Artık dönüyo ve kayabiliyo. Kaya kaya ayaklarıyla vurması gereken payanolara elleriyle vuruyo :) günlük yarım saate yakın duruyor. ben tavsiye ederim. Marka faln önemli değl. Uygun olabı al. Hatta 2.el bile alabilrsin. Tepedki oyuncaklarla tak çıkar neler takılıp çıkartıyorum oralara :)
Astalavistababy Hayrunnisa0402 yaklaşık iki ay kadar kullandı heveslenip çok şey alıyoruz fakat şart değilmiş bence