Kumsal25 canım merhaba, biz de 6 ay 23 günlüğüz şuan, bende sebzeleri bitirdim 3 gün kuralı ile, meyvelere geçicem artık, emzirmeyi azaltmadım, çünkü tadımlarla doymaz çocuk, 6 ila 8 ay tadım oluyomuş genelde ebe bana öyle söylemişti, 1 yaşına kadar ana öğün sensin dedi bana, 1 yaşından sonra ara öğün, tamam çorbalara veya başka yiyeceklere de geçilecek ama öncelik sen