Yagmurlubigun Bebeğim 9 aylık ilk doğduğunda prima kullandık pişik yaptı sleepy kullanmaya başladık fakat 1 2 aydır pişik sıkıntısı ve sızdırma sorunu yaşıyoruz bebek bezi markası öneriniz nedir? a101 in markasını kullanan varsa iyi midir ? 🤔
VERA19 Yagmurlubigun Ben prima premium care ve prima aktif bebekten memnunum ama siz memnun kalmadıysanız Baby Me önerebilirim👍🏻
MAmother @Yagmurlubigun Baby Me öneririm, doğduğundan beri (5 aydır) kullanıyoruz. Gece değişim yapmadığım halde sızdırmıyor. Diğer bezlere göre de uygun fiyata alıyorum.