Alaravemehmetinannesi ben 77 kg ile doğurdum 4 ayda 55 e düştüm ama hala karnım sarkık toparlanamadı sanki göbeğim var gibi duruyor. kilodan çok sarkma mı sorun oluyo anlamadım bu işi.6. ayda evde karın egzersizleri falan yaptım biraz toparladı sanki ama geçmiyor yani bıktım