Okullar kapandığında bebeğim 2 aylıktı ve bakiciyi ayırt edemiyordu.Simdi ise herkesi yabanciliyor ve ağlamaya başlıyor. Hep babası ve beni gördü pandemi dolayısıyla pek bir yere de çıkamadık.Nasıl sağlayabiliriz o alışma sürecini destek olur musunuz 🤗