Fatma_efe çook uzun senelerdir hızmam ve piercinglerim var, geçmeyen bir yqra bir şeylerin doğru gitmediğini gösteriyor.
Tak çıkar yapmanız, deliğin doğru ayarda açık kalması için doğru bir hareket aslında. Hiç tak çıkar yapmazdanız delik yeni olduğunda, ilk taktığınız hızmanın genişliği kadar kalır. Yani baika bir hızma aldığınızda, 2-3 mm farklıysa kalınlığı, sıkıntı çekersiniz. O yüzden tak çıkar yapın, her çıkardığınızda ılık suyla temizleyin doktorun önerdiği antibiyotikli bir kremi sürün.
Bu kadar sürede yaranın geçmemesi normal değil ama. Alerjen bir tepki gösteriyor olabilir. Titanyum, çelik veya nikel maddelerinden biri olmalı kullandığınız piercing.