Seymayna Merhaba anneler emziren bir anne olarak göğsümde ara ara sızlama iğne batması gibi hissiyatlar oluşuyor , basına gelen var mı sizce niye oluyor ?
Zumrahilal Seymayna bende oluyor annem demişti bebegin aç olunca öyle hissedersin ve bir kaç kez dikkat ettim gerçekten de öyle sanki
-erCansu- Seymayna süt iniyor o anda canım bebegin aglarkende öyle oluyo bazen hormon yuznden :) eskilerde bebegin emesi geldi der
Seymayna -erCansu- Lavitaebella ama göğüs uçlarım da çok acıyor emerken ve kuru kuru oluyor mantar mı acaba
-erCansu- Seymayna lansinoh kullan canim nemli kalsinn ozamn kurulugu gecerse acisi gecer ama sizlama oluyo nirmall eger gecmezse ozmn bi doktora gidersin