[silindi] teşekkür Ederim bebeğine sadece bir gece biri baksa sana yeter sonrasında ayakta altını değiştirip yatarak emzirmebilirsin ki ben öyle yapıyorum hatta o 1 gece bile hastanede yanında kalsa refaketcın ikinizide bakabilir inan bana çok rahat ameliyat hiç zor değil sonrasında çok az bi ağrın oluyo çünkü beklemeye değmez ben Kocaeli İzmit’te medikal parkta Zehra Şahan hocaya yaptırdım çok tatlı ve Güler yüzlü çok memnunum tavsiye ederim geçmiş olsun