Esrayd canım belli olmaz o alerjide olabilir bebeklerin ciltleri hassas cildi kuru olup böyle döküntü dökmüşte olabilir inan benim bebeğimin bundan beter yüzü vardı atsam oturur acırdın doktor alerjiden şüphelendi ama malesef testler sonuç vermiyor diye küçük olduğumin test yapmadı 2 aylık bebeğimin süt ve süt ürünü yeme dedi yemedim 10 gün diyet yaptım ama zaten bana kortizonlu bi krem verdi 2. Ci gün bu krem geçirdi yüzünü kafasındada vardı konak tarzı onada şmpuan vermişti oda 10 güne geçti diyeti bıraktım yedim süt ve süt ürünü çıkmadı yani alerjisi yoktu bebekler bazen böyle çıkarabiliyor bide açıktenli sarışınsa ciltleri çok hassas olabiliyor ben şuan her saat başı yüzünü mustela losyonla nemlendiriyorum hiç çıkmıyo çok iyi geliyo yüzünü sana tavsiyem sende nemlendir hep yüzünü ama doktora sormanda da fayda var