Eslemgb Merhaba arkadaşlar bebeğim 13 aylık. Emzirme sıklığında azalma oldu ek gıda dolayısı ile. Gündüz az emer gece uyanıp emer sizde de böyle mi ? Emzirme az olunca doyuyor mu acaba kuruntusu oluştu bende 🙈🤗😁