Bebeğim 9 aylık alttan iki tane diş çıkardı, üstten de bir tanesinin az bir ucu var sanki. Bu aralar ne yaparsam yapayım, beş kaşıktan fazla ek gıda almıyor. Biberonla mama verdiğimde gayet güzel içiyor. Sizce biberonla mama vermelimiyim? Gönlüm aç kalmasından yana değil, ama bazen çevremdekiler aç kalsın yer dediler onu da denemedim ama yemiyor. Ne yapmalıyım ? Yardım edin lütfen