Kızlar birşey soracağım dün doktoraimiz balık verebilirsin dedi her türlüsü olur farketmez diye.kizim.8 aylık ben unuttum sormayi mama iciyoruz tabi geceleri balığı hangi saat araliginda vermek daha uygun olur acaba.Bu arada eski doktorumuz gitti diye yeniye geçtik telefon numarası almayi unuttum o yüzden size sormak istiyorum..