Buse_ Derinsmomm 2 doz olduğu için 2-4 yada 3-5 aylarda demişti hemşire bugün eczaneye gidince 2 tür var demişlerdi demekki 2 ve 3 doz varmış sağlık ocağı hemşireniz en doğrusunu bilir
Ftmsnny Derinsmomm 3. Ayda olduk. Ciddi salgın çar. Dün bu forumda 2 kişi post açmış virüse yakalandıkları için
Eliffff Serap5252 hayır karşılamıyor. Bir tanesi 3 doz bir tanesi 2 doz. İki çeşit var. Biz 3 doz olandan yaptırdık. Tanesi 155 tl. Diğeri 215 ti sanırım
Eylul2018 Valla yaptırmayanların bebekleri hastanelerde acı içindeler.. aşı karşıtları bebeklerinin acı çekmesinde umarım üzüntü duymazlar. Cidden sinir oluyorum benim kızım soğuk aldı burnu kaç gündür akıyor aspiratörle temizliyorum diye nasıl canım sıkılıyor
Derinsmomm Eylul2018 yok ben kesinlikle aşı karsıtı değilim. Bi arkadasıma doktoru demiş ki , yaptırma o aşıyı yaptırsan bile bebek o hastalıgı geciriyo falan. Deneme asamasında demis. Kafamı karıstırdı benim
Ayssmsk Derinsmomm vallahi yaptırdım dün doktor tavsiye etmedi gereksiz gereksiz konuştu biz tedbirimizi alalım da gerisi takdir ilahı
Eylul2018 Derinsmomm yaptıranlar en fazla 2. Gümde evde yaptırmayanlar hastanede 10 gün ve bebekte Büyük oranda su kaybı oluşuyormuş