Gelincik06 Kızım 3600 gram 53 santim yenidogan bezi kullanıyorum pişik artı sızdırma oldu sizce beden mi küçük yoksa bezden mi kaynaklı onkadar da aldık hangisini önerirsiniz ayrıca
Minnakkkkk Gelincik06 ben babyturco doğadan kullanıyorum sızdırma yapmiyir pisikte ama diğerini kullandığında sızdırma yapıyordu zeytinyağlı olmayandan kullanıyordum ilk sonra doğadan olanını kullanmaya başladım memnunum
Didem_AVCI93 Gelincik06 küçük geliyo olabilir canım bide 2 numarayı dene bide bezleri alırken kiloya bakarak al bez numaralarının altında kilolarda yaziyo sana 2 numara iyi gelir diye düşünüyorum
birboncukannesiiii Gelincik06 ıslak mendili bırakmanızı ve temzlekten sonra kurulayıp kremlemenizi öneririm. bende baby turco doğadan kullanıyorum çok memnunum.
Didem_AVCI93 Ben kızıma kullanıyorum baby turcoyu çok da memnunum hiç sızdırma yapmadı ve pişik yapmadı kızım 5500gr ve 3 numara midi olani kullanıyorum cokta memnunum hemde uygun fiyatlı
Nazlberenn Bende kullaniyordum sizdirma yapmiyor ama kalıbı küçük sleepye göre ya da diğer bezlere göre
Gelincik06 Nazlberenn ben de sanki bı uerde öyle okumuştum bu bezler diğerlerine göre küçük oluyous diye
Gelincik06 birboncukannesiiii ıslak mendil kullanmıyorum kaynatılmış olitilmis su kullanıyorum benmari usulü isityigim zeytinyağı kullanıyorum bir de