Sifremiunuttumben DorukMoMM Eesay Mrngz Gamze_11 Eslemsmom 1yaramazannesi Ablam şu an doğumda. Ben evde yardım edicem haliyle evde hazırlığımı yapıyorum. Yola çıkıcam. Kendim sezeryan doğum yaptım o yüzden bilemedim cok teşekkür ederim
1yaramazannesi Sifremiunuttumben çarşamba 18.20 de doğum yaptım perşembe öğleden önce kendi rızamla çıktım sorun olmadığı için
Sifremiunuttumben Mutluluk Ablam doğum yapıyor ben sezeryan oldum bebeğim kuvezde kaldığı evim uzak oldugu için fazla yatmıştım l yüzden merak ettim
Sifremiunuttumben Zeynepazram Kizcemm_20 Zeytin_cekirdegi Sonsuzmutluluk Babyaras Damla_K MeryeminAnnsi Minnakkkkk Tugba68 babymilax Merve-miray Ablam şu an doğumda. Ben evde yardım edicem haliyle evde hazırlığımı yapıyorum. Yola çıkıcam. Kendim sezeryan doğum yaptım o yüzden bilemedim cok teşekkür ederim
Kizcemm_20 Sifremiunuttumben ben aynı gün çıkmak istedim ama doktorum bebek açısından 1 gece daha kalın dedi Doğumla birlikte 2 gece kaldık
Eslemsmom Sifremiunuttumben Allah yardımcısı olsun sağlıkla kucağına alsın bebişi inşallah. Size de hayırlı yolculuklar 🤲
Sonsuzmutluluk Sifremiunuttumben sabah 9 da doğum yaptım akşam 10 da çıktım 12 saat bekletiyolar normal doğumda
Babyaras Sifremiunuttumben burada herkes 1 gece kalmış akşama doğru doğum yaptım gece çıktım taburcu oldum bende mi bi gariplik var 🤔