Fatmat Bazı büyükler her gittiğimde sütün yaramıyor diyip duruyor kızım da bu ay sadece 100 gr almış su an 6 aylık oldu.sağlık ocağındaki ebe normal kilosu diyor.sürekli bişeyler yedirme derdindeler bende acele etmek istemiyorum ek gıda için.şaştım kaldım.yavaş yavaş bildiğim gibi yapmak istiyorum.var mı bu durumda olan
Fatmat Bitanesi başladım zaten ama herşeyi yedirmek istiyorlar Bayram'da baklava yiyorum tattır azıcık parmağınla diyorlar
Bitanesi Fatmat ya ben büyüklere kızamıyorum helede anneme . Parmağınla demiş tamamen yedir dememiş ki kırmamak lazım tat gitsin yeter sonra yemezler belki diye
Fatmat [bilinmeyen] bAşladım zaten de çok moralini bozuyorlar insanın kendimi yetersiz hissetmeye başladım çocuğuma karşı
Fatmat Bitanesi saygısızlık yapmam asla zaten Zamanı değil daha diyorum.kırmıyım derken çocuğuma zarar gelsin istemem.sadece emiyor
Bitanesi Fatmat ahaha tabiki ama zaten onlarda çocuğa zararlı şeyler vermezler . Cola gazoz verecek halleri yok ya . Yada sigara bi fırt çeksin diye tövbe 😀 sen bilirsin canım 🤗🤗
Bitanesi Fatmat mama ile birlikte emzirince zayıflatıyo herhalde benim kızım et tutmadı ama boyunada verdi. Belki seninkide boyuna veriyodur