Bebeğim 6 aylık. Doktor tavsiyesiyle 2 aydır ek gıda alıyor. Yani biz bayaa ilerledik. Şu an 8 aylık bebek gibi kahvaltısı, öğlen yemeği filan var. Doğduğu günden beri emzik kullanıyor, hep meme + mama gittik biberon kullanıyor. Hiç meme reddi yaşamadık. Ama şu 3 gündür koluma yatırdığım an kıyamet kopuyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Biberonu da isteyerek almıyor. Sanırım kaşıkla beslenmek kolayına geliyor artık.
Böyle bi durum yaşayan var mı? Nasıl çözdünüz? Ek gıdayı azaltıp iyice acıkmasını mı beklesem?