Twinmomdd bı kere oğlumu orda Ahmet Hakan di sanırım o doktora götürmüstum.guzeldj ama randevusuz bakmıyor ve diğer.doktorlardan pahalı muanesi. Az assagi da özel başarı hastanesi var ben dogumumu da orda yaptım ve doğum dan beri oğlumu kendi doktoruna götürüyorum Songül Tarkan ismi. Çok tatlı ilgili bı bayan . Tavsiye ederim