Enfeksiyon kapmış bende vardı sanırım bebeğe geçmiş hamileliğim boyunca enfeksiyon için ilaç vermediler kullanmadım sabahta ateşlendi 37-38-39 derece gidiyordu çocuk hastanesine götürdük ordan oraya ateşi neden bulamadılar poliklinik bölümüne gittik doktor covidden şüphelendi ailenizde yakalanan oldu mu hayır dedim bizi başka hastaneye yönlendirdi kuvöz için oraya gitmedik doğum yaptığım hastaneye götürdük kontrol yapıldı kan alındı zayıflamış 3.310 gram doğdu 2.900 gram olmuş sütüm yetmiyormuş meğer bebeğim hastanede aklım onda 😭 Dua edin ciddi bir şey olmasın 🙏