CidemNisa ya işte sallamak aslında iyi değil de diğer türlü de uyumuyor diyorsun .... sallamayı yavaş yavaş bırakman gerekiyor sanırım .... ben doğduğundan bu yana ayakta sallamadım hiç annemler kayınvelidemler hep koyup sallamak istediler müsade etmedim .... benim bebeğim emiyor sonra alıp omzumda pış pışı yapıp yerine yatırıyorum... orada da pış pış yapıp çıkıyorum odadan ve karanlık odada uyutuyorum gündüzleri de 🙆🏻♀️🤷🏻♀️