Sevgili anneler 22 gün önce sezaryenle bebeğimi kucağıma aldım.Ameliyatta da çok kan kaybetmiştim.bir haftadır da adet gibi kanamalarım oluyor koyu renkte.Akinti olacağını biliyordum ama bu kadar kanama olacağını bilmiyordum.Bu durumu yaşayan oldu mu, normal mi yoksa endiselenmeli miyim?