Guzelbebek Gaz sorununa kimyon iyi geliyomusuz gunde kac gez veriyosunuz ve nası veriyosunuz iyi geliyomu gercektennnnn 🌸🌸🌸🌸🌸
Shdymn Guzelbebek ben bebeğime vermiyordum kendim içiyodum kimyon çayı demleyip günde iki kere yada bir kere bide her yemeğime kimyon atıyordum bende işe yaradığını düşünüyorum
Aslanmamy Guzelbebek genelde günde bir defa 3 çay kaşığı veriyorum faydası oluyor ama oğlum kolik olduğu için bazen 2 defa da verebiliyorum ama mümkün oldukça bir kere