squirtle Merhaba kızlar oğlum 5 aylıkken işe başlayacağım evde Philips in 120 ml olan biberonu var ama o küçük gelicek biberon almam lazım ve sütüm gelirse 2 yaşına kadar sagıp vermeyi düşünüyorum hangi biberonu ve kaç ml önerirsnz☺️
Aslanmamy squirtle aynen yüksek ml al canım büyümüş artık minnoş bilmiyorum daha cam kullanmadım ben küçüğüz çünkü