Prensessannemm mağazadan da internet sitesinden de defalarca alışveriş yaptım hatta bebek arabamızı internetten aldım pandeminin baya yogun olduğu zamandı 3 günde geldi kutuda vs hiçbir ezilme çizilme yoktu zaten diğer kargo firmalarından farklı bir firma ile çalışıyorlar. Hatta sabah erken geldikleri zaman telefonla arayıp “bebek uyuyordur diye aradım kapıdayım” diyor amcamız, çok tatlı. Gönül rahatlığı ile sipariş verebilirsiniz.