nursenaydn07 Kızlar merhaba bebeğim 9ay 20 günlük 2 günden beri hasta sürekli ateşi çıkıyor ilaçlarını içirme gerekiyor ama dün geceden beri içmek istemiyor kafasını çeviriyor ittiriyo başka nasıl içirebilirim yardımınız için teşekkürler şimdiden
GoGirl nursenaydn07 6 yasinda oglum var 6 yildir bundan cekeriz cok zor icer daha kucukken siringayla yavas yavas agzina sıkıyordum babasi tutuyor tabi puskurtmeyi bilmiyorsa sanslisin agzinin kenarindan veriyodum buyudukce meyve suyuyla icmeye basladi hala da oyle icer ve hic iciremedigimiz zamanlarda igne olmak zorunda da kaldi.antibiyotikleri ogrendik hangisini daha kolay iciyor doktora rica ediyoruz uyuyorsa hastaliga o olabilir mi diye
elmaliturtam nursenaydn07 çok geçmiş olsun bizde içmediği için şırınga ile ağzına yandan sıkıyoruz kaşık ile verince kusuyor hemen
dsz E bebekte ilaç içirmek için emzik var. Şurubu içine koyuyorsunuz o emerken içmiş oluyor. Emdiği içim tükürmesi de mümkün olmuyor.