Merhaba kızlar
10 aylık bebekleriniz ne durumda, benimki bugün 10 aylık oldu (kronolojik yaşına göre) emekliyor, koltuğa yaslanıp ayakta duruyor, tırmanmaya çalışıyor, anne baba, mama, gel, git, şşş, hey ve anlamsız mırıldanmalar yapıyor. Sizinkiler ne durumda veya durumdaydı acaba ✨