Gulperiikra benimde kızım 7 ayını bitirmek üzere olacak mayıs 16 da ama acaba vende tutabilir miyim bilmiyorum geçen yılda tutmadım vallahi yolum cehennem diye korkar oluyorum bazen vicdan azabı cekiyorum bu yıl ne yapsam bilemedim gönlüm tutmaktan da yana ama daha tam sütüm azalsa kızıma yetermi bilmiyorum 😟