Eliz34 Merhaba hanımlar bebeğim 4 günlükken topuk kanı alındı bugün bizi aradılar troid değerinde bir sorun çıkmış tekrar çekilmesi lazım diyor böyle bişey yaşayan oldumu ikinci sefer çekilse acaba düzelirmi çok tedirgin oldum😞
Cheddar Eliz34 bazen güzel alınmadığı için ikinciye alıyolar. Bizim sorun yoktu ama hem hastanede hem de sağlık ocağında alındı. Bildiğim kadarıyla ilaçla tedavi ediyolar. İnşallah sorun çıkmaz geçmiş olsun
Nurtalib Eliz34 benimkimde tiroid degilde baska bi sey eksik cikmisti internetten baktim kotu kötü seyler yaziyor neysr sagluk ocagi aradi tekrar alinacak diye sorun cikmadi bazen ilki yanlis oluyor galiba
Eceberk Aç karnına mı alındı acaba tok olması istendi bi yakınımın sonucu iyi gelmişti ikinci seferde
Aslanmamy Eliz34 o an bebekte sarılık varsa da sorun çıkabiliyor ış genelde ama ilk kanda çıkabilirmiş ama troid için bizden 1. Ay kontrolünde doktor kan alıp bakmıştı
Masalll06 Gebeliğinizde tiroid ilacı kullandıysanız bebeğin hormonları etkilenebiliyor normale dönmesi de zaman alıyormuş. Ben troid ilacı kullanıyordum Kızımında 5. Gün alınan kanda sorun çıktı 1 hafta sonra tekrar verdim değerler düzelmişti