ilkgozagrimmmm Merhaba bu resimdeki ürünü günlük için düşündüm kullanan var mı ? Yardımcı olabilir misiniz ?
seymaaras ilkgozagrimmmm Ben kullanıyorum. Harika bir ürün. Hem çok pratik, hem çekişi çok güzel. Bayıldım🌸
ilkgozagrimmmm seymaaras Trendyoldan baktım kimisi arkası üflüyor falan demiş ama bebekli olunca sürekli süpürge istiyor büyüğünü eşim gelmeden açamıyorum bu işimi görür o halde teşekkür ederim ☺️🙏
Gulcan88 Bende yillardir kullanyorum 2016 da almistim te ozaman 50 liraydi ama kullanisi guzel az temizlik ve ses problemi var onun disinda iyi
seymaaras ilkgozagrimmmm Arkası üflüyor evet ama artıları eksilernden daha fazla. Hem ucuz, büyük süpürgeye gerek yok, ayrıca temizliği kolay. İçinde kendi kumaş torbası var küçük. Boşaltıyorsun, o kadar.
Cheddar ilkgozagrimmmm a101e şoka da geliyo orda en son 170tl idi bilginiz olsun. Önce biraz bebeğinize verin eğer çok küçük değilse azcık oynasın alışır sesine de 😊
ilkgozagrimmmm Cheddar 6 aylık daha biraz büyüsün öyle yaparım hem alışır belki ☺️ Marketlere geliyor ama şu ara göremedim tekrar bakayım ☺️