40 günlük bebegim var sadece anne sütüyle besleniyor.1. ay kontrolunde 1.300 gram almisti.Bez sayisi da iyi.Ama kafami süt sağma makinesi karistiyor.Sagdigimda ancak 50 cc cikiyor iki memeden.Ama emerken süt geliyor devamli.Makinem de iyi elektrikli.Bu durumu yaşayan var mi ?