İyi günler arkadaşlar, sırtım çok kötü tutuldu ne yazıkki, ılık duş ve masaj kâr etmiyor. Kollarıma kadar da indi acısı resmen. Normalde dert etmezdim ama 2 bebeğimle de ilgilenemiyorum, sürekli mızıldanan ağlayan bebekler 😔 süt veren annelerimize sorum, kas gevşetici ilaç var mı bildiğiniz? Sağlık ocağına gidecek durumda değilim, anca bebeklerle hep beraber araçla gidebiliriz o da yani tören haline geleceği için gidemiyorum, eşimi eczaneye yollayabilirim en fazla. Çok acı çekiyorum, bilen birisi varsa yazarsa çok sevinirim 🙏