BusraS Bebeğim anne sütü ile beslenıyor ac kaldıgını dusunmuyorum acıkınca cok aglıyor ama bu ay 500 gr almıs su an kılosu 5600,gecen ay 1 kilo almıstı bu aylarda bunları yasıyan oldumu acaba?
Durukusunannesii BusraS ya bence normal kilosu benim kızımda 3 aylık benim evde tartım var ölçüldük 5800 çıktı bu ay 800 gram almıs ama 500 ve üstü normal sayılıyo
Ysmnar BusraS benim kızımda şuan 3 ay 5 günlük 3. Ay kontrolunde 5630 çıktı anne sütü alıyor sadece kaç kilo doğmuştu sizinki ve boy?
Mu-Mi BusraS Benim kızımda 3 aylik 400 gr almış 5400 gr hem alerjik bebek hemde idar yollarında enfeksiyon vardı şuan da meme reddi yaşıyoruz 15 gün sonra 4.Ayina gircek valla küçücuman kaldı 2950 kg 48 cm doğdu sizin doğum kilosu nedir
Gupsemmm BusraS benim oğlum 2ay aşısında 5900 Gr dı şimdi 10gün sonra 3ay bitiyor bakalım şimdi nasıl
Ysmnar Mu-Mi bizimde 60 cm dedi bizim bıngıldağın kapandığını söyledi doktor ondan dolayıda çok korkuyorum
bburcu BusraS benim kızımda 5600. 2500 doğmuştu. Bu aylardan sonra kilo alımı yavaşlıyormuş 500 normal değerler olarak kabul ediliyor 😌
Fatmasti BusraS 3.5 aylikken doktor 6400 gr dedi 2 aydan sonra daha az kilo almaya başladı ama kilosu normal dedi hareketlenmeye başladıkları için daha az kilo almış olabilir dedi