Merhaba Anneler 😊dün hastaneye gittim rahim agzında yara varmış, yumurtalıklar sağ sol iyi fakat karnında sıvı var dedi korunuyor musun hayır dedim en son 1 Şubat regli oldum haftaya kadar bekleyelim gebelik olabilir yoksa tedavi edelim dedi. Şimdi eğer karnımdaki sıvı bebek ise neden yumurtalıklarda değil ?