Arelkaplan bizde tam 5 aylık olduk, yarın doktordan sünnet günü alacağız, sanırım hemen yaparlar gibi geliyor bir kaç güne, benide bir stres basmadı değil😅 ama hastane ortamı bana daha güven veriyor nedense, bakalım nasip artık, Allahım sağlıkla, sıhhatle çabucak atlatmayı nasip etsin hepimize 🙏🏻