homosapiens Arkadaslar 17 gunluk bebegim var hep biz ne giyiyorsak 1 kat fazlasi deniliyor ben hep tek kat giydirdim acaba altini felan 2 pjama seklinde mi giydirsem bilemedim ozmaanda cok sicklar mi
KardelenYB homosapiens 1 kat fazla giydirmen gerekiyor o daha taptaze annesi mesela bir zıbın bir alt pijama üstüne de normal bir tulum ilerleyen zamanlarda azaltırsın evin içi en çok 24 derece olsun üzerinide penye bir örtü ile ile yada ınce bir battaniye ile ört
balyanakannesi2 homosapiens ilk 1 ay 2 kat giydirdim hem üstüne hem altına sonra altı teke indirdim üstüne kısa kollu zıbın onun üstüne de tulum kıyafet ne olursa. Kat kar giydirip bunaltmaya öyle alıştırmaya gerek yok bence 💕
Kavinsmom 24 dereceyi geçmesin oda termometre yoksa oda İçi termometre alın. Giydirdikten sonra üşüdüğünü düşünüyorsanız elinizle göğsünü elleyin üşüme kriteri asla el ve ayakları değil buralar daima soguk olacak diyebilirim. Göğüs sıcaksa bebek üşümüyordur.
homosapiens balyanakannesi2 ben hep tek kat giydirdim ama sanirim yanlis yaptim bi sure 2 kat giydirecegim