gizemers Merhaba oğlum 17 aylık. Yemekleri o kadar zor yediriyorum ki bazen bir iki kaşık alıp bitiyor. Çok inat tükürüyor sevdiklerini bile yemiyo bazen özellikle kahvaltı hiç yapmıyor. Pankek krrp vs hep denedim önerisi olan var mı