dunyaninenguzelkokusu uzumlumakaron12 tarhanauı ilk kez mi yedi yeni aldığı tat olduğu için garipsemiş olabilir benim kızım da yemek istemedi ama alışınca şimdi tabağın dibini görüyorum ta 😊
Japonprenses Benim kızımın alerjisi var tarhana vermiyorum malesef kayinvalidemlerin orda da kiren die tarhana degil ama onlar tarhana dio kizilciktan yapiolar ondan ver dio ama tadini ben bile sevmiyorum ekşi tuhaf bisey belki tadini begenmemistir o da