Busranurnsjsjsjsjsnsndns Meraba hanımlar oğlum 8 aylık avent emzik kullanıyorduk ama uyurken aliyodu baya kolay daliyodu ama artık almiyo emzik bibs emziği baya övduler kullanan varmı nasıl alsammi
Fun Busranurnsjsjsjsjsnsndns doğduğu hafta almıştım kullanım süresi maksimum 4 ay çünkü kauçuk olduğu için meme ucu şişiyo gerçi benimki öyle daha çok sevmişti. Şuan 3. Kullanıyorum çok memnunum ondan başkasını hayatta almaz
denizdekibulut Busranurnsjsjsjsjsnsndns Sürekli değiştirmek gereksede Bibs emzik ilk zamanlarda candır.
Busra-97 Busranurnsjsjsjsjsnsndns aynı şekilde bende 2.aydan beri kullanıyorum çok seviyor sadece uykuya dalma esnasında kullanıyoruz
Busranurnsjsjsjsjsnsndns Busra-97 bende öyle kullanicam ama işte bıraktı diğerini bunu severmi acaba ya 8 Aylık oldu artık alsa keşke büyük rahatlık
Kadriye2411 Bende aldim ama bebeğim sevmedi maalesef philips evette aldim onuda istemedi normal nuk damaklı aldim bunuda almaz derken onu emmeye başladı 😂 sanırım çocuk isteyene kadar hepsini denemeniz lazim
Asyadurununannesi Busranurnsjsjsjsjsnsndns ben de avent kullanıyordum dün bıbs aldım3 aylık benimkisi kavrayamadı önce ama bugün daha iyi emiyor 🥰 kullanım talimatiyla geliyor efsane kokusu var hiç bir emzik tam anlamıyla saglıklı değil tabi ki ama en azından uyduruk plastik değil bunlar
Kuroneko Oglum 8 aylikken emzigi birakti avet kullaniyorduk ben bibs de almistim birkac tane onu hic tutmamıştı, aventi birakinca bibsi tekrar denedim ama yine tutmadi, emzik maceramiz 8.ayda bitti. Yani tamamen bırakmış da olabilir
MiniKaya Busranurnsjsjsjsjsnsndns benim oğlumda avent kulladı başta kauçuk olduğu için biba kullanmak istedim ilk başta kavrayamadı bibs daha büyük geliyor aventten sonra ögürdü falan ama alıştı şuan bibs kullanıyoruz fakat en uzun 4-6 hafta kullanabiliyorsunuz sonra değiştirmek zorundasınız