Kızlar. Ben bayadır düşünüyorum lazere gitmek için genital bölgenin çok istiyorum ama dikişlerim ağda yapınca bile dipten kökler acıyo. Aranızda sezaryen sonrası genital bölgesine lazer yaptıran var mı. Bu arada benim dikişi baya aşağıda. Tüylerin çıktıı yerde