1ege1anne Myslkya-16 olabilir canim yada sadece suyunu içip besinini tam almıyor olabilir çocuk doktoru bizi emzirme destek bölümüne yollamıştı orda bire bir bayanın gözetimi ile oğlumu emzirmistim baya bi yardımcı olmuştu sağolsun oyle birsey yapilirsin