Ayprens Kızlar tek eli böyle başka hiçbiyerinde yok neden olabilir çok kızardı ve yara olmaya başladı
Organikumos Ayprens sürekli nemli kaldığından olmuş canım hep ağzında sanırım elleri. Biz nasıl çok suyla oynayınca böyle oluyor sorma çatlıyor işte el üstü. Bol bol nemlendir. Gerekirse ağzına sokmasın diye geçici bir süre eldiven falan dene çorap tak yada
Mysunshines17 Ayprens Mantar gibi bir şeye benziyoe elleri ıslak olduğu için olabilir mi acaba kasiniyorsa öyle olabileceğini düşündüm
Ayprens Vazelin sürdüm biraz rahatlattı gibi uyudu şimdi ama canı acıyor belli sıçrayıp duruyor elini oynatıyor devamlı yara olan eli
Mom299 Ayprens Ah canım benim ya yerim o tombik elini senin gecmiş olsun 😔yedigi bişiy mi dokundu acaba 😕
wafflee_42 Ayprens tahriş olmuştur. Bizimki de elini ısırıyor kızınca. Ordan aklima geldi. Kantaron yağı varsa surebilirsin
Gizemmatalay Dermatit gibi duruyor. Benim bebeğimin yanağında var aynı şekilde. Krem sürüyoruz bepanthen nemlendirmek için. Ama geçmiyor 🙁
Ayprens Organikumos evet hep ağzında yemek yerken kenarında az bişey kalsa diğer kaşığı vermeden ağzına itelemeye çalışıyor çok tahriş oldu artık 🥺 denicem eldiven inşallah çıkarmak istemez çok huysuz sevmiyor darlanmayı
3melekannesiii Ayprens nemlendirip eldiven takıp 2 3 gün deneyin gecerse ne siz kaldıgı içindir gecmezse doktora basvyrun benve
MotherQueen Ayprens oyyyy bizimde oldu… kortizonlu krem kullandık geçti.. ama kanamıştı yani artık mahvolmuştu krem 2 güne geçirdi