Utopikogretmen Kızlar bir miktar birikmişim var . Altına veya dolara yatırım yapmak istemiyorum . Sanal para almak istiyorum.Alt coin önerisi olan bu işin içinde olan kişiler lütfen bana yardımcı olabilir mi?
Utopikogretmen Karas hangi cinleri tavsiye edersiniz.bitcoin ve etherium zaten yeterince yüksek şuan başka tavsiyeniz var mı?
Utopikogretmen Aysegul3506 etherium şuan zaten yüksek ben daha alt coin almayı planlıyorum.geçen sene etherium almak daha mantıklıydı sanırım
Karas Utopikogretmen evet şu an almak mantıklı değil maalesef hepsi yükseldi çünkü mümkünse az bi bekleyin düştüğü gibi alın atom link eth tavsiyemdir
Utopikogretmen Zalimsin ahh be bacım bekleye bekleye yatırım yapamadık 😂😂 car cur harcamak istemiyorum ondan biran önce birşey yapmak istiyorum