Merhabalar bebegim 1 5 yasında ayagı biraz içe abasıyor gibi hissediyorum ilk adım ayakkabısı kullandık ortopedik vicco. şimdi baska bir model kullanmak istiyoruz ortopedik. orjinal bir ayakkabı önerisi olan varsa kullanıp memnun kalanlar bebegimin ayagının rahat etmesini istitorum yazabilir misiniz cok aradım bulamadım nıke da adidas da