Sezenaksukarademir Ay kızlar ben bugün post açtım. Predictor early gebelik yaptım silik çizgi çıktı. Çoğu kişi gördü hayırlı olsun dediler allah razı olsun. Ama adet oldum. Bu ne Yaman çelişkidir. Var mı bunu yaşayan 🙄
EmineYilmaz Sezenaksukarademir yaşadım bi kaç kere kimyasal gebelik olabilir canım testte bozuk olabilir tabi
Sunay10 Sezenaksukarademir bende adet oldum adet bitince yine yap test yine çizgi çıkar varsa canım bende üstüne adet gördüm 5 haftalık hamileyim öğrendiğimde
Kuzy12_ Sezenaksukarademir bende hamileymişim üstüne hastalanmıstım hatta değilimdir diye düşünmüştüm hastalannca sonradan öğrendim gebe oldugumu ozaman
momsaylin Ben 1kac kez degilde baya baya cok kez yasadim Hatta bi keresinde net cizgi vardi adet oldum kizima hamile kaldgimda Esimle guvenmedik teste hemen kan yaptirmistik
Sezenaksukarademir momsaylin ya demek öyle bende bitince yaparım bir daha ama kimyasal da olabilirmiş
momsaylin Sezenaksukarademir mesela bu ay 14gun gecikmem var hala test yapmadim testlere artik guvenmiyorum cunki beni zamaninda cok aglattilar
Sezenaksukarademir momsaylin yaa, gerçekten yanlış çıkma ihtimali de yüksek oluyor. Keşke şeker ölçer gibi beta ölçebilsek
Dinler_12 momsaylin benimde 15 gün falan oluyor gecikeli test yapmadım çünkü geçen ayda Bi hafta gecikti sonra oldum niye böyle oluyor anlamadım ki
Sezenaksukarademir Goktugmom_ siz görmediniz ben şüphede kaldım ama bir çok arkadaşımız gördüğünü hatta bir kaç tanesi de böyle öğrendiğini söyledi. Daha sonra da yazanlar oldu benimde kafam karıştı doğal olarak