Mihranimmm Kizim 11 ay 16 günlük.Arada bababa disinda kelime yok. Yurume, emekleme yok hafiften sürünüyor tutunarak kalkma da yok. Alkış yapıyor,dediklerimizi anlıyor en azından ben öyle düşünüyorum. Ne olacak,ne zaman yapacak ?
AlyaMeyra Mihranimmm bebekler o kadar farklı ki arkadaşımın çocuğu kızımdan iki hafta büyük maşallah gelişimi çok güzel ve hızlı. 7aylıkken kahkaha atıyordu bay bay yapıyordu emekliyordu bizimkinde tık yok tabi bekliyordum ne zaman yapacak diye insan heves ediyor. benim kızım da kelimeler söylüyor şimdi anne baba dede gel gibi arkadaşımın çocuğu hiç konuşmuyor yani her özellik gelişim farklı asla bir gitmiyorlar
iki_prens_annesi_ Mihranimmm 10 bucuk aylik emekleme surunme yok yuvarlanma basladi 1 haftadir tutunup kalkma yok siralama tay tay durma yok baba mama dede hobba bazen anne del diyor gel gel alkis bay bay yapiyor muzige biz parmak şıklatiyoruz oda yapiyor ses cikaramiyor tabiki desteksiz oturuyor arada dussede istedigi seyi eliyle gosteriyo yerdeyse uzanmaya calisiyo yuvarlanarak aliyo ismine bakiyo bende buna benzer bi post açtım gercekten icim rahatladi vakti gelince yapacak inanıyorum sizde inanın
momsaylin Annesj her cocuk farkilidr falan filan bu tur kelimeleri biliyorum cok duydun amma her cocuk kendine ozgudur doktorumuz cok kizar ben ona boyle sorulsr sordugumda Mesela bir sorun olsa ben soylerim derim egerki aksatmadan kontrollaruna apariyorsan ve doktorunuz bir sorun gormuyorsa RAHAT OL SEN RAHAT OL KI ODA KENDINI RAHAT NEZAMAN HISSEDERSE OZAMAN ISTE YURURDE EMEKLERDE VE SS…