Zehra243 Bizim kendi yediğimiz pirinci ben kahve değirmeni ile çekiyorum dışarıdan pirinç unu almıyorum.Evdeki pirinci yıkayıp kurutup makniede çekiyorum sonra pişiriyorum içine ceviz ,pekmez mutlaka ekliyorum muhallebi gibi yediriyorum ama hazır olana güvenmiyorum bende