Btlylmz0 Zeynepuslu benim oğlumda 7- 7 buçuk arası kilosu,bugün yeni paket aldım canbebe 4 ancak oldu, 3 numara sıkıyordu lastik izi çıkıyordu 🙊 canbebeyi tavsiye ederim bende
Aybk Zeynepuslu 3 numara çok küçük değil mi 5 ay için, biz 2. Ayda 3 numaraya geçtik, birde 4 numara deneyin
Melek01 Zeynepuslu 4 numaraya geç bence bende öyle yaptım 4 nummara hem rahat çocuk rahatsız olmaz ben 3 alıyordum sabah bakıyordum çocuk su icinde