aLmisMomSs kızım 11 aya yaklaştı. Daha tam anlamıyla alıp ağzını götürmeye başlayalı az zaman oldu. Önceden fırlatıyordu, elinde sıkıp inceliyordu. Bir eliyle ağzına atıp diğer eliyle çıkarıyordu 🙄6 9 ay arası maksimum alması gereken ek gıda %30 zaten. O yüzden panşklemeyin. O 1 parça ağzına atarken siz bir parça vermeye çalışın. Yavaş yavaş alışıyorlar