Arkadşlar kızim 4 aylik. Ebe kilosu az dedi mamaya basla dedi 6900 olan kilosu 3 gunde 8 kiloya ulasti.
Evolvia aldim..
Geceleri kivraniyor ve biranda sisirdi.. normalde bu markayi ovduklerinden aldim suan inanilmaz sikintidayim.
Bu kdr kilo almasini istemiyorum
Gaz sancisi cekmesinide istemiyorum
Ben ne yapicagim… sutum artik yok denecek kdr az sagim yptigimda 5 cc gecmiyor mecbur mama kullaniyorum.
Evolvia Ac dediler ?
Bir yardim edin ..
Lutfen yanlis mi tarttinuz demeyin oneride bulunun.Yanlis tartmadik defalarca tarttik zten eli yuzu vucudu inanilmaz sisti doktora goturucem korkuyorum ..